قاچاق سوخت از کجا و چگونه

چند روزی میشه که از تلویزیون گزارش قاچاق سوخت به مرز پاکستان پخش شد البته این موضوع سالهاست که مطرح میشه و بهانه همیشگی برای افزایش قیمت بنزین و فراورده های اونه. راستش سوالی تو ذهن خود من بوجود اومده که مثلا اگه من بخوام بنزین قاچاق کنم تنها راهی که دارم اینه که برم جایگاه و از کارت هوشمند سوختم 60 لیتر بنزین 400 تومنی دریافت کنم اونم فقط برای یک ماه. مثلا ببرم پاکستان بفروشم مثلا 3000 تومن. ولی تو گزارش صدا و سیما اومده بود چند میلیون لیتر بنزین رو قاچاق کردند. سوال اینجاست چند نفر باید جمع بشن با کارتهاشون 60 لیتر 60 لیتر بنزین بگیرن بشه مثلا یک میلیون لیتر. پس این به نظر منطقی نمیاد که از این روش قاچاق کرده باشند مگر روش دیگه که سوال من هم همینه. از چه روشی این همه نفت و بنزین و گازوئیل گیر میارن میبرن میفروشن؟ مگه اینکه به یکی از شیرهای انتقال سوخت دسترسی داشته باشند یا یه چیزی تو این مایه ها. اون هم که امکان پذیر نیست بالاخره حسابی هست کتابی هست مسئول با تعهدی هست حراستی هست.... نمیدونم والا عقل من که به جایی قد نمیده شما چطور؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.